Dlaczego bramkarze w FIFIE 15 mają być lepsi od poprzedników?

Wydaje się, że w końcu ktoś pomyślał, żeby ostatnia instancja obrony sama zaczęła myśleć.

Dlaczego bramkarze w FIFIE 15 mają być lepsi od poprzedników?
marcindmjqtx

Jak zapewnia Nick Channon, starszy producent FIFA 15, bramkarze zostali przebudowani od samych podstaw. Ma to być widoczne gołym okiem już od pierwszego rozegranego przez nas meczu i sprawić, że pokochamy nową generację. Podobno prace nad nowym systemem zachowań trwały od 3 lat, a zespół specjalistów analizował style gry najlepszych bramkarzy na świecie.

Golkiperzy mają do ostatniej sekundy reagować (w końcu!) na odbicia i zmiany toru lotu piłki, tak aby w mgnieniu oka móc zmienić kierunek swojej interwencji. Przede wszystkim poprawiono ich refleks i dodano wiele nowych animacji. Ma to zdecydowanie poprawić jakość i dynamikę gry oraz umożliwić błyskawiczną obronę strzałów.

Przepisano również sztuczną inteligencję mającą teraz samodzielnie reagować na sytuację na boisku. Dzięki temu bramkarz będzie wiedział, kiedy wyjść do piłki i wykopnąć ją w trybuny, kiedy lepiej przystopować i wyczekać ataku na piłkę, a gdyby wymagała tego sytuacja, zaryzykować spektakularną akcją.

Oczywiście zmiany wprowadzone do zachowań golkipera zmienią również sposób, w jaki będziemy zdobywać gole. W końcu pojawiła się możliwość prawdziwego wyczekania okazji i zmylenia golkipera balansem ciała, a nie oczekiwania na włączenie się odpowiedniej animacji jak to było dotychczas. Ryzykowne akcje częściej mogą się opłacić, a stojący na linii strzału bramkarz nie ma rąk ze stali, więc silny strzał może spowodować, że piłka ześlizgnie się z rękawic.

Coraz bardziej oczekuję nowej odsłony piłki nożnej od EA. Zapowiadane w zwiastunach zmiany wydają się remedium na błędy dręczące 14. Błędy, które umiejętnie wykorzystane potrafią wypaczyć wynik meczu. Mam również nadzieję, że wzrośnie tempo rozgrywki. Lubię szybką i zdecydowaną grę, a nie mozolne ataki pozycyjne.

Premiera FIFY 15 już pod koniec września, na PC, PS3, PS4, Xboksa 360, Xboksa One, Wii, 3DS-a i Vitę.

[Źródło: Kanał EA Sports]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.