Dlaczego Bluehole ogłasza nową grę, skoro Playerunknown's Battlegrounds nie wyszło jeszcze z wczesnego dostępu?

Jeżeli zastanawiacie się nad tym pytaniem, odpowiedź jest banalna. Niemniej ich nowe MMO wygląda całkiem atrakcyjnie.

Dlaczego Bluehole ogłasza nową grę, skoro Playerunknown's Battlegrounds nie wyszło jeszcze z wczesnego dostępu?
Adam Piechota

Bluehole ma obecnie gierkowy świat u swych stóp, więc nic dziwnego, że korzystają z każdej okazji. Nim w graczy uderzy konsolowa wersja PlayerUnknown's Battlegrounds, wydawca ogłasza... zupełnie nowy projekt. Ascent: Infinite Realm, bo tak się zwie, będzie steampunkową grą MMO, której design przypomina mi połączenie Monster Huntera (duże potwory do upolowania ze znajomymi) i Xenoblade Chronicles X. To drugie skojarzenie stąd, że będziemy mieli gigantyczny (i naprawdę uroczy) świat do eksploracji oraz wymyślne mechy tę eksplorację ułatwiające. Pierwszy zwiastun próbuje też sprzedać jakieś motywy quasi-ekonomiczne (budowanie własnego kącika), ale wszystko spuentowane jest spektakularną bitwą wielu graczy na latających maszynach. Ot, MMO. Tylko z własnym charakterem.

Ascent: Infinite Realm Official Reveal Trailer

"No ale jak to, że już nowy tytuł, a PUBG nadal nie wyszło z wersji early access?" - można pomyśleć. Tak, bo Brendan Greene nie ma nic wspólnego z Ascent. Grę przygotowuje koreańskie studio Kakao Games, "ci od Battlegrounds" będą tylko wydawcami. W zalewie premier większości umknęła informacja, że we wrześniu tego roku Bluehole utworzyło nową spółkę, przemieniając swój amerykański oddział w PUBG Corp., odpowiedzialne już teraz tylko i wyłącznie za dalszy rozwój największego hitu tego roku. Oni właśnie wczoraj podzielili się ze światem zdjęciami nowej, pustynnej mapki (poniżej). Ale nikomu to nie przeszkadza, by kompletnie oddzielny projekt reklamować wzmiankami o "twórcach PUBG".

Obraz

W tym momencie warto na szybko streścić historię Bluehole. W 2015 roku ten wydawca wchłonął firmę Ginno Games, znaną na koreańskim rynku jako deweloper gier MMO (oho!). Szef studia, Chang-han Kim, marzył wtedy o stworzeniu wielkiej produkcji battle royale na wzór intrygującego go DayZ. Gdy PlayerUnknown (Greene), którego chciał zachęcić do współpracy, odszedł z Sony Online, Kim wykorzystał idealną okazję i przedstawił mu swój pomysł. Zaiskrzyło. Dzięki temu mamy i pierwszą w historii gierkę z Korei, którą dowodził zagraniczny deweloper, i przebój o nieporównywalnej skali. Niemniej dla Bluehole PUBG było skokiem w bok, małym eksperymentem. Teraz mogą wrócić do "swojego" gatunku. Co absolutnie nie zmienia faktu, że Ascent: Infinite Realm wygląda fajnie. Tylko że to MMO. A ja mam jakieś, kruche bo kruche, ale jednak życie.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmmobluehole
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.