Dla twórców Dying Light 2 60 klatek na sekundę to priorytet
28.06.2018 17:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ale nie wykluczają, że uda się to połączyć z rozdzielczością 4K.
W rozmowie z serwisem WCCFtech główny projektant Dying Light 2, Tymon Smektała, potwierdził, że dla twórców gry zapewnienie płynnej rozgrywki w 60 klatkach na sekundę jest absolutnym priorytetem.
Stwierdził.
Dying Light 2 - E3 2018 Announcement Trailer
Ma to być możliwe dzięki nowemu silnikowi C-Engine, który powstała na potrzeby drugiego Dying Light („jedynka” działała jeszcze na Chrome Engine).
Oczywiście można się spodziewać, że nawet jeżeli takie osiągi będą możliwe na konsolach, to może wymagać ich nowszych wersji - PS4 Pro i Xboksa One X. Ale być może takie podejście Techlandu do płynności oznacza, że na standardowych wersjach również postarają się o te 60 klatek na sekundę.
Dominik Gąska