Divinity: Fallen Heroes przesunięte na nieokreśloną przyszłość
Twórcy chcą to zrobić dobrze.
15.10.2019 19:32
Zapowiedziane w marcu tego roku Divinity: Fallen Heroes miało być strategią turową i jednocześnie swoistą kontynuacją Divinity: Original Sin 2. Miało być, bo jak poinformowało studio Larian, gra nie ukaże się w listopadzie tego roku. Nie podano również nowej daty premiery.
Twórcy przyznają, że chociaż gra nie powstaje wyłącznie nakładami Lariana - do współpracy przy niej dokooptowano studio Logic Artists - to tak czy inaczej ambicje wydania jej tak szybko okazały się zbyt duże.
Divinity: Fallen Heroes - Announcement Trailer
Można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu Lariana. I chociaż z jednej strony trochę smutno - wciąż uważam, że turowe walki to najlepsza część Divinity i gra w całości im poświęcona może być świetna - to z drugiej może i lepiej.
Niech skoncentrują się w pełni na tym trzecim Baldurze!
Dominik Gąska