Divinity 2 - trailer, galeria i opóźnienie na 360
DTP Entertainment, niemiecki wydawca cRPG Divinity 2: Ego Draconis ogłosił, że choć wersja PC sequela Divine Divinity ukaże się w Niemczech zgodnie z planem 24 lipca, to premiera wersji na Xboxa 360 przełożona została na wrzesień. We wrześniu też ukaże się wersja angielska, a równocześnie z nią lub po niej zapewne inne wersje językowe.
W grze wcielimy się w młodego łowcę smoków, który w wyniku pewnej klątwy przemienia się w... smoka. Zmiana następować będzie jedynie w pewnych momentach gry i zupełnie zmieniać będzie rozgrywkę, pozwalając nam przelatywać nad górami i lasami, a także toczyć walkę również w powietrzu.
Divine Divinity z 2002 roku i wydany 2 lata później spin-off Beyond Divinity, o wciągającej fabule, ale raczej brzydkiej grafice, ukazały się jedynie na PC. Na obecną, znacznie bogatszą graficznie (działającą na znanym z Fallouta 3 i Obliviona silniku GameBryo 3D) kontynuację Larian kazał sobie długo czekać, ale na podstawie trailerów, obrazków oraz pierwszych przedpremierowych recenzji w niemieckiej prasie można stwierdzić, że chyba było warto. Zwiastun gry obejrzeć możecie poniżej:
Paweł Dembowski