Divinch: DLC uderzają w sprzedaż innych gier

Divinch: DLC uderzają w sprzedaż innych gier

Divinch: DLC uderzają w sprzedaż innych gier
marcindmjqtx
08.07.2009 17:45, aktualizacja: 13.01.2016 17:40

Jesse Divinch jest dyrektorem i analitykiem EEDAR, a także felietonistą na IndustryGamers. Popełnił on ciekawy artykuł, w którym zwraca uwagę, że DLC uderzają w sprzedaż innych gier. Jednym słowem, jeśli do jakiejś gry pojawia się dodatek, raczej nie sięgniemy w tym czasie po inną grę tego samego gatunku. Porównuje to na wyimaginowanym przykładzie "Halo 4". Kiedy gra wychodzi, zarówno przed jak i po jej premierze występuje okres, w którym gracze nie będą kupować podobnych produkcji. Po wypuszczeniu DLC dodatkowo okres ten wydłuża się. Jeśli zatem "Halo 4" dostanie duży dodatek, to gracze będą mniej skłonni w tym czasie kupić "Call of Duty: The Next One". Jednocześnie jednak DLC zapobiegają odsprzedawaniu ukończonych gier, na co wiele firm mocno się ostatnio skarży. Divinch podsumowuje więc, że DLC uderzą w sprzedaż detaliczną, szybciej niż nam się to wydaje. Całkiem ciekawe spostrzeżenia.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)