Zobaczcie sami, mając przy okazji na uwadze, że wszystko, co zobaczycie, powstało zaledwie w sześć tygodni:
Czym dokładniej jest Orion: Prelude? Początkowo był to jedynie mod powstający na silniku Source (to ten od Half-Life 2). Jego twórcy stwierdzili jednak najwidoczniej, że nie ma sensu się ograniczać i przekuli go w pełnoprawną produkcję. Studio Spiral, które ją tworzy, wygląda na założone przez wyjątkowo młodych (ergo: pozbawionych także doświadczenia) programistów i twórców, nie spodziewałbym się więc, że gra stanie się wielkim hitem. Mimo wszystko wygląda jednak bardzo ciekawie, zwłaszcza jak na sześć tygodni prac.
Orion: Prelude będzie sieciową strzelanką toczącą się nie na Ziemi, ale gdzieś w kosmosie, na planecie, która przypomina naszą z czasów prehistorycznych (stąd dinozaury). Ma się ukazać zarówno na PC, jak i na 360 i PS3 (we wszystkich przypadkach w dystrybucji cyfrowej). Na tej stronie można zapisać się na jej betatesty (tylko na komputery osobiste).
Jak Wam się podoba?
[via Spiral Game Studios, Destructoid]
Tomasz Kutera