Dinozaury, jetpacki i sieciowe strzelanie - Orion: Prelude

Dinozaury, jetpacki i sieciowe strzelanie - Orion: Prelude

marcindmjqtx
23.12.2010 13:31, aktualizacja: 21.01.2016 17:43

"O, a co to jest Orion: Prelude?" pomyślałem, gdy chwilę temu trafiłem w sieci na zwiastun tej produkcji. Nigdy o niej nie słyszałem, a tymczasem pojawić ma się nie tylko na PC, ale też na PSN i XBLA. Odpaliłem więc zwiastun i - wow - są tam jetpacki, dinozaury (!), samochody terenowe, rozgrywka wieloosobowa...

Zobaczcie sami, mając przy okazji na uwadze, że wszystko, co zobaczycie, powstało zaledwie w sześć tygodni:

Czym dokładniej jest Orion: Prelude? Początkowo był to jedynie mod powstający na silniku Source (to ten od Half-Life 2). Jego twórcy stwierdzili jednak najwidoczniej, że nie ma sensu się ograniczać i przekuli go w pełnoprawną produkcję. Studio Spiral, które ją tworzy, wygląda na założone przez wyjątkowo młodych (ergo: pozbawionych także doświadczenia) programistów i twórców, nie spodziewałbym się więc, że gra stanie się wielkim hitem. Mimo wszystko wygląda jednak bardzo ciekawie, zwłaszcza jak na sześć tygodni prac.

Orion: Prelude będzie sieciową strzelanką toczącą się nie na Ziemi, ale gdzieś w kosmosie, na planecie, która przypomina naszą z czasów prehistorycznych (stąd dinozaury). Ma się ukazać zarówno na PC, jak i na 360 i PS3 (we wszystkich przypadkach w dystrybucji cyfrowej). Na tej stronie można zapisać się na jej betatesty (tylko na komputery osobiste).

Jak Wam się podoba?

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)