Diablo IV. Gra nadal powstaje, ale do premiery droga daleka

Blizzard bardzo stara się, żeby społeczność miała poczucie wkładu w proces powstawania "Diablo IV". Dlatego też na oficjalnej stronie pojawia się cykliczny kwartalnik.

Diablo IV. Gra nadal powstaje, ale do premiery droga daleka

30.09.2020 | aktual.: 30.09.2020 16:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gra nadal jest w fazie alfa i to na bardzo wczesnym etapie. Na tyle wczesnym, że całkowitej przemiany doczekały się moce Przodków, Demonów i Aniołów. Powód? Według Davida Kima, głównego projektanta systemów, testerom nie przypadł on do gustu. Na efekty musimy poczekać, ale miło, że twórcy nie wstydzą się wprowadzanych zmian.

Kolejna nowość: system zdolności. I to co rzuca się w oczy – fenomenalne ich zaprezentowanie graficznie.

Obraz

- Drzewko rozwoju, które widzicie powyżej, składa się z licznych węzłów. Ich próbkę możecie zobaczyć na powyższych zrzutach ekranu. Wyobraźcie sobie, że każdy taki węzeł na ogromnym drzewku rozwoju ma inny wpływ na poszczególne zdolności. Dlatego też ścieżka, którą wybierzecie, zadecyduje o dużych skokach mocy postaci oraz jej stylu gry - tako rzecze Kim. Brzmi fajnie, ale tu włącza się staroszkolna prawda: pożyjemy zobaczymy.

"Diablo IV" ma nas zachęcać do powtarzania gry. Zdaniem twórców podczas jednego przejścia odkryjemy 30-40 proc. wspomnianych węzłów.

Blizzard zaprezentował również system zaklinania, jakiego użyje czarodziejka.

"Zdolności czarodziejki można umieścić w dwóch miejscach: miejscu na zdolność aktywną (z którego mogą korzystać wszystkie klasy) oraz miejscu na zaklęcie. Jeśli umieścicie w nim zdolność, nie będziecie mogli użyć jej jako zdolności aktywnej, lecz wasza postać zyska dostęp do dodatkowej mocy" – czytamy na blogu.

Twórcy chwalą się przy tym, że mechanika została pozytywnie oceniona przez społeczność.

Nie zabrakło również kilku słów o tzw. "End Game Progression System", który ma przypominać mocno rozbudowany system poziomów mistrzowskich z "Diablo III". Szczegóły? W przyszłości.

Wniosek nasuwa się jeden - prace w Blizzardzie idą pełną parą, ale wszystko wskazuje na to, że do premiery gry zostało jeszcze sporo czasu. Jakiekolwiek bomby informacyjne mogą spaść na Blizzconie 2021, który odbędzie się 19-20 lutego. Oczywiście w formule online.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościblizzarddiablo 4
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.