Diablo 2: Resurrected. Imponujące wyniki sprzedaży

Diablo 2: Resurrected przypadło graczom do gustu. Najnowsze informacje na temat wyników sprzedaży odświeżonej wersji klasycznej gry hack and slash mówią same za siebie.

Diablo 2: Resurrected
Diablo 2: Resurrected
Źródło zdjęć: © Blizzard

16.04.2022 | aktual.: 17.04.2022 18:00

Diablo 2: Resurrected to jedna z tych prób zagrania na nostalgii, która się powiodła. Blizzard dostarczył całkiem dobrze wykonaną grę, więc gracze chętnie po nią sięgnęli. Jak czytamy w serwisie Windows Central, sprzedaż odświeżonego Diablo przebiła już 5 milionów egzemplarzy.

Tak wysoki wynik sprzedaży to oczywiście duży sukces, w końcu mamy tu do czynienia jedynie z odświeżoną wersją ponaddwudziestoletniej produkcji. Tak duża popularność może cieszyć twórców szczególnie mocno, jeśli spojrzy się na nią pod kątem nadchodzących wydarzeń w Diablo 2: Resurrected.

28 kwietnia ma bowiem wystartować pierwszy rankingowy sezon w odnowionej wersji Diablo 2. Dzięki niemu gracze będą mogli ze sobą rywalizować w czterech kategoriach: standardowej, hardkorowej, standardowej dodatku i hardkorowej dodatku.

Aby zacząć rywalizację w ramach którejś z drabinek, konieczne jest stworzenie nowej postaci i zdobycie możliwie dużej liczby punktów doświadczenia w ograniczonym czasie.

14 kwietnia Diablo II: Resurrected otrzymało aktualizację o oznaczeniu 2.4, która wprowadza liczne zmiany, a przede wszystkim przygotowuje produkcję do zapowiedzianego trybu rankingowego. Twórcy zajęli się balansem poszczególnych klas.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.