Diablo 2: Resurrected. Imponujące wyniki sprzedaży
Diablo 2: Resurrected przypadło graczom do gustu. Najnowsze informacje na temat wyników sprzedaży odświeżonej wersji klasycznej gry hack and slash mówią same za siebie.
Diablo 2: Resurrected to jedna z tych prób zagrania na nostalgii, która się powiodła. Blizzard dostarczył całkiem dobrze wykonaną grę, więc gracze chętnie po nią sięgnęli. Jak czytamy w serwisie Windows Central, sprzedaż odświeżonego Diablo przebiła już 5 milionów egzemplarzy.
Tak wysoki wynik sprzedaży to oczywiście duży sukces, w końcu mamy tu do czynienia jedynie z odświeżoną wersją ponaddwudziestoletniej produkcji. Tak duża popularność może cieszyć twórców szczególnie mocno, jeśli spojrzy się na nią pod kątem nadchodzących wydarzeń w Diablo 2: Resurrected.
28 kwietnia ma bowiem wystartować pierwszy rankingowy sezon w odnowionej wersji Diablo 2. Dzięki niemu gracze będą mogli ze sobą rywalizować w czterech kategoriach: standardowej, hardkorowej, standardowej dodatku i hardkorowej dodatku.
Aby zacząć rywalizację w ramach którejś z drabinek, konieczne jest stworzenie nowej postaci i zdobycie możliwie dużej liczby punktów doświadczenia w ograniczonym czasie.
14 kwietnia Diablo II: Resurrected otrzymało aktualizację o oznaczeniu 2.4, która wprowadza liczne zmiany, a przede wszystkim przygotowuje produkcję do zapowiedzianego trybu rankingowego. Twórcy zajęli się balansem poszczególnych klas.