Deweloperzy uznali, że mikrotransakcje mają największy wpływ na branżę

Firma VentureBeat przeprowadziła wśród 160 przedstawicieli branży gier wideo badania sondażowe, zadając pytanie co uznają, za rzecz mającą największy wpływ na branżę. Aż 66% wskazało na mikrotransakcje, czyli opłaty jakie uiszczamy choćby na Xbox Live czy PSN kupując dodatki czy gry. Na drugim miejscu z 61% głosów znalazły się smartphony. Dalej wyniki nie były już tak zbliżone. Na trzecim miejscu znalazła się zawartość tworzona przez użytkowników (43%), a reklama w grach i technologia rozpoznawania głosu zdobyły odpowiednio 21 i 18%. W drugiej części ankiety zapytano o platformę z największym potencjałem. 74% badanych wskazało na iPhone, sieci społecznościowe znalazły się na drugim miejscu (65%), gry na przeglądarki internetowe to 62% głosów. Konsole stacjonarne zdobyły zaledwie 57% głosów. No cóż, nie mam zamiaru polemizować z tymi wynikami, bo przecież deweloperzy robią to dla pieniędzy. Interesujące jest za to, że sondaż przeprowadzono przy okazji GamesBeat w San Francisco. Wydaje mi się, że większość szych z branży jest jednak w tym czasie na GDC, choć to to samo miasto i być może sobie wędrują.

Deweloperzy uznali, że mikrotransakcje mają największy wpływ na branżę
marcindmjqtx

24.03.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:52

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.