Deweloperzy są zaskoczeni ukrytymi kosztami PSP Minis

Deweloperzy są zaskoczeni ukrytymi kosztami PSP Minis

Deweloperzy są zaskoczeni ukrytymi kosztami PSP Minis
marcindmjqtx
11.10.2009 16:00, aktualizacja: 13.01.2016 17:18

Sony poprzez PSP Minis zamierzało konkurować z Apple w dziedzinie małych i niedrogich gier pobieranych z sieci. To się może nie udać ze względu na ukryte koszty. Najpoważniejszym z nich jest wymaganie uzyskania akceptacji od ESRB - organizacji przyznającej grom kategorie wiekowe w USA. Koszt uzyskania kategorii wiekowej to 2 500 dolarów, podczas gdy tworząc na App Store nie ma takiego obowiązku.

Sergei Gourski z Fieldrunners tak opisuje całą sytuację:

Musisz zainwestować trochę pieniędzy w zestawy deweloperskie i uzyskanie kategorii wiekowej dla gry. Koszty uzyskania tej ostatniej w ESRB to znacznie większy wydatek niż się spodziewaliśmy.Co ciekawe aplikacje na App Store wcale nie muszą przechodzić takiej certyfikacji, choć niewykluczone, że ESRB zechce kiedyś zmienić tą sytuację.

Mimo to Sony nadal wyprzedza Apple w jednej kwestii. Jeden z deweloperów piszących na iPhone i iPod Touch, Kimmo Vihola, twierdzi, że sam proces akceptacji gry przez Sony trwa od trzech do pięciu dni. Apple podobna decyzja zajmuje od kilku dni do nawet sześciu tygodni.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)