Devil May Cry na PC - opóźnienie będzie niewielkie, a za port odpowiadają Polacy

Możemy spodziewać się 60 klatek animacji na sekundę i wygodnego sterowania, niezależnie od kontrolera.

Devil May Cry na PC - opóźnienie będzie niewielkie, a za port odpowiadają Polacy
marcindmjqtx

To przynajmniej obiecuje w najnowszej informacji prasowej sam Capcom. Ciężar spełnienia tych obietnic spada natomiast na warszawskie studio QLOC, które odpowiada za pecetowy port. Ta wersja została zapowiedziana później, niż konsolowe, ale do sklepów trafi tylko z delikatnym poślizgiem.

Steamowa premiera została zaplanowana na 25 stycznia (konsolowcy zagrają 10 dni wcześniej). Jeśli zależy wam na wydaniu pudełkowym, to musicie popytać w ulubionych sklepach, bo takowe nie będzie dostępne wszędzie.

A skoro mówimy o komputerach... oto wymagania sprzętowe

Minimalne: OS: Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8 Procesor: AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz, Intel® Core™2 Duo 2.4 Ghz Pamięć: 2 GB RAM Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca Karta graficzna: ATI Radeon™ HD 3850, NVIDIA® GeForce® 8800GTS DirectX®: 9.0c

Rekomendowane: OS: Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8 Procesor: AMD Phenom™ II X4 3 Ghz, Intel® Core™2 Quad 2.7 Ghz Pamięć: 4 GB RAM Dysk twardy: 9 GB wolnego miejsca Karta graficzna: AMD Radeon™ HD 6950 DirectX®: 9.0c

źródło: informacja prasowa

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościdmcninja theory

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)