Deus Ex: Mankind Divided - bossów będzie można pokonać samą rozmową
Słowa ranią bardziej niż miecz. Nie od dziś wiadomo, że solidne argumenty i dobra logika potrafią zdziałać cuda.
Mankind Divided właśnie podskoczył o kilka pozycji w moim zestawieniu obowiązkowych tytułów przyszłego roku. Patrick Fortier, reżyser rozgrywki najnowszego Deus Eksa, zdradził w wywiadzie dla Official Xbox Magazine, że bossowie są tym razem lepiej zbalansowani i konwersacja może przynieść graczom „różne sposoby wyjścia z sytuacji”. Jak sam mówi:
To była główna rzecz, której brakowało w walce z bossami [w Human Revolution- przyp.red.]. Tematycznie, myślę że były ciekawe, ale część graczy znalazła tam wyzwanie, które nie było skrojone pod nich. [W Mankind Divided - przyp.red] są sposoby aby zrobić to po cichu, są sposoby aby pokonać ich w otwartej walce i są opcje dialogowe, które mogą dać Ci inne wyjście z sytuacji. Jak dodaje reżyser narracji, Mary DeMarle:
Możesz zdecydować czy chcesz zabijać, czy nie. W Human Revolution, z powodu sposobu, w jaki to zaprojektowaliśmy, [bossowie - przyp.red.] zawsze umierali w cutscenkach. Nie miałeś wyboru. Naprawiliśmy to w Missing Link i naprawimy to w nadchodzącej grze. Wszystkie wybory wpłyną na dalszą rozgrywkę. Czy to będzie Deus Ex na jakiego od zawsze czekaliśmy?
[Źródło: Gamesradar+ & OXM]
Oskar Śniegowski