Nikt nie powinien się dziwić, że wśród inspiracji zostały wymienione takie filmy, jak Blade Runner, Ghost In The Shell, Robocop czy Johnny Mnemonic. Robotyka, bionika, mechy, "ściśnięte" futurystyczne metropolie, rozświetlone neonami oraz wszędobylskimi ekranami - to wszystko zobaczymy także w grze.
Pod względem długości, Human Revolution to idealna gra dla osób, które nie mają zbyt dużo wolnego czasu. Ukończenie głównego wątku zajmie ok. 20 godzin. Jeżeli natomiast zechcemy wykonać wszystkie misje poboczne i zbadać sekrety, wtedy czas gry wydłuży się o 10 kolejnych.
W kwestii zakończeń... Dugas nie ujawnił dokładnej liczby - wiadomo, że będzie ich wiele. Wpływ na to, które z nich zobaczymy, będą miały decyzje podejmowane w trakcie gry. Chęć poznania każdego z zakończeń, stanie się zapewne dla niejednego z nas bodźcem do ponownego przejścia gry.
Szkoda, że pośród powyższych informacji, nie znalazła się ta, która potwierdzałaby lub zaprzeczała możliwości włączenia na stałe widoku TPP, która zaspokoiłaby moją - a być może także niektórych z Was - ciekawość.
[via Eurogamer]
Rafał Rutkowski