Demo Final Fantasy XIII pokazuje w zasadzie czego nie będzie w wersji pełnej

Demo Final Fantasy XIII pokazuje w zasadzie czego nie będzie w wersji pełnej

Demo Final Fantasy XIII pokazuje w zasadzie czego nie będzie w wersji pełnej
marcindmjqtx
26.04.2009 13:44, aktualizacja: 14.01.2016 15:47

Gdy pisałem o pewnych cechach charakterystycznych w demie Final Fantasy XIII moje ogromne zdziwienie budził fakt zerwania z tradycyjnymi dla serii rozwiązaniami na rzecz nowych, nie całkiem zrozumiałych spraw. No bo jak niby ma wyglądać Final Fantasy, czy nawet jRPG w ogóle, bez podnoszenia poziomu postaci? Na pewno dziwnie. Autorzy już puścili jednak w kilku miejscach parę z ust i określili co docelowo zostanie zmienione. Zapoznajcie się z listą w rozwinięciu. Jak na moje oko to mało było tak niereprezentatywnych dem jak FFXIII, zmianie poza bohaterami ulegnie niemal wszystko.

  • Znacznie podniesiona będzie trudność walk, być może najbardziej w całej serii
  • Nasi towarzysze na polu walki nie będą już sterowani wyłącznie przez konsolę, ale będziemy mogli im bezpośrednio wydawać polecenia
  • Kontynuowanie "Chain" w demie nie było istotne, w wersji pełnej będzie krytycznie ważne
  • Fanfary po wygraniu walki - w demie brak, później będą
  • Być może pojawią się także zwycięskie pozy postaci
  • W demie jeśli wykonamy combo, w którym zabijemy oponenta pierwszym ciosem to postać i tak uderza jeszcze chwilę w powietrzu, w wersji pełnej animacja będzie przerwana
  • Snow w demie walczy gołymi rękoma, później otrzyma też broń
  • Oponenci w demie nadchodzili zawsze od frontu, wersja pełna wdroży większą różnorodność
  • Będzie system podnoszenia poziomu postaci
  • Zawarte będą skróty do poleceń
  • Usprawniony będzie mechanizm wybierania konkretnego przeciwnika do ataku
  • Pojawi się w walce komenda "Item"
  • Poza czytanymi dialogami pojawią się także do nich podpisy
  • Zmieniona będzie dziwaczna animacja Sazha
  • W demie Time Gauge zapełniał się przy 3, finalnie będzie tego więcej zależnie jak rozwinięta będzie postać
  • Powrócą Summony; TP Bonus otrzymywane po walce ma z nimizwiązek
  • Okazjonalne zwolnienia animacji mają zostać wyeliminowane

Sporo tego. Najważniejsze - będzie podbijanie poziomów, będą Summony, będzie sterowanie wszystkimi.

[via 1Up]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)