- Znacznie podniesiona będzie trudność walk, być może najbardziej w całej serii
- Nasi towarzysze na polu walki nie będą już sterowani wyłącznie przez konsolę, ale będziemy mogli im bezpośrednio wydawać polecenia
- Kontynuowanie "Chain" w demie nie było istotne, w wersji pełnej będzie krytycznie ważne
- Fanfary po wygraniu walki - w demie brak, później będą
- Być może pojawią się także zwycięskie pozy postaci
- W demie jeśli wykonamy combo, w którym zabijemy oponenta pierwszym ciosem to postać i tak uderza jeszcze chwilę w powietrzu, w wersji pełnej animacja będzie przerwana
- Snow w demie walczy gołymi rękoma, później otrzyma też broń
- Oponenci w demie nadchodzili zawsze od frontu, wersja pełna wdroży większą różnorodność
- Będzie system podnoszenia poziomu postaci
- Zawarte będą skróty do poleceń
- Usprawniony będzie mechanizm wybierania konkretnego przeciwnika do ataku
- Pojawi się w walce komenda "Item"
- Poza czytanymi dialogami pojawią się także do nich podpisy
- Zmieniona będzie dziwaczna animacja Sazha
- W demie Time Gauge zapełniał się przy 3, finalnie będzie tego więcej zależnie jak rozwinięta będzie postać
- Powrócą Summony; TP Bonus otrzymywane po walce ma z nimizwiązek
- Okazjonalne zwolnienia animacji mają zostać wyeliminowane
Sporo tego. Najważniejsze - będzie podbijanie poziomów, będą Summony, będzie sterowanie wszystkimi.
[via 1Up]