Deathmatch może być najdziwniejszym trybem, jaki dostanie Overwatch

Wiem, że brzmi to dziwnie, ale...

Deathmatch może być najdziwniejszym trybem, jaki dostanie Overwatch
Maciej Kowalik

Przede wszystkim nie są to tylko teoretyczne rozważania. Jeff Kaplan oficjalnie zapowiedział, że drużynowa strzelanka Blizzarda wzbogaci się o najbardziej tradycyjne tryby, jakie można wyobrazić sobie w FPS-ie. Deathmatch będzie serwowany w dwóch smakach - drużynowym (6 na 6) i free-for-all, dla 8 graczy.

Developer Update | Deathmatch | Overwatch

A zapowiedź jest dla Kaplana gorzką pigułką do przełknięcia. W zeszłym roku twierdził, że Team Deathmatch to oksymoron, a Overwatch to gra drużynowa, więc taka rozgrywka do niej nie trafi.

Cóż...

Nowe tryby będą dostępne w ramach Salonu Gier (wraz z jedną zupełnie nową mapką i przerobionymi lokacjami z podstawki), który pozwala Blizzardowi na eksperymentowanie z nowymi pomysłami. I wiem, że nazywanie deathmatchów "nowymi pomysłami" brzmi śmiesznie, ale nie w kontekście akurat tej gry.

Sam chętnie dołączę do zabawy moim Genjim, ale zastanawiam się czy Blizzard prędko nie pożałuje swojej decyzji. Z jednej strony - ok, plusuje za słuchanie społeczności. Ale gdy tryby wyjdą z testowego serwera może się okazać, że ta sama społeczność zorientuje się, że jej ulubione postacie niekoniecznie nadają się do tego typu starć. I trzeba będzie kombinować, jak z ultem Mercy, który w DM i TDM będzie zabierał wrogom fraga. Co już brzmi niepokojąco w temacie balansu rozgrywki, pod tryb pod który postacie i ich umiejętności nie były projektowane.

Zakładam, że część graczy będzie traktować deathmatche po prostu jako odskocznię od głównych rozgrywek. To byłoby zdrowe podejście.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4xbox one

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.