Death Inc.: studio zamknięte, gry nie będzie
To nie jest tak, że każdy oryginalny pomysł na grę niezależną z miejsca przeradza się w sukces.
Najlepszym przykładem na to może być Death Inc.: założeniami podobna do Pikmina gra, w której gracze jako śmierć mieli siać zarazę w czasach dżumy. Gra początkowo trafiła na Kickstartera (pisaliśmy o tym tutaj), ale nie udało jej się tam uzbierać zakładanych trzystu tysięcy funtów.
Twórcy nie zamierzali się jednak poddawać. Pozwolili zainteresowanym graczom na kupno wersji alfa Death Inc. i dzięki temu chcieli sfinansować produkcję. W międzyczasie przyszedł też mały sukces: gra przeszła przez Greenlight i dzięki głosom samych graczy miała po premierze trafić na Steam.
Niestety, coś się jednak nie udało. Właśnie ogłoszono bowiem zamknięcie odpowiedzialnego za grę Ambient Studios. Wszyscy, którzy wsparli grę pieniędzmi, odzyskają je z powrotem.
Smutno.
[za Ambient Studios]
Tomasz Kutera