Death Inc.: roznoszenie dżumy może być świetnym interesem
Twórcy Death Inc. pracowali wcześniej przy takich tytułach jak Fable, The Movies, LittleBigPlanet czy Crysis 3. Postanowili jednak założyć niezależne studio i spróbować czegoś innego.
04.02.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:23
Tym czymś ma być gra o... roznoszeniu plagi. Miks strategii czasu rzeczywistego, gry ekonomicznej i... Katamari? Pikimina? Tak - o takich, między innymi, inspiracjach mówią twórcy.
Gracz wciela się w Śmierć, młodego stażem Żniwiarza, który chce rozkręcić swój (poza)grobowy biznes i zebrać jak największe żniwo w XVII-wiecznej Anglii. Do tego będzie mu potrzebna epidemia dżumy i roznosiciele zarazków, których będzie zatrudniał. W przerwie między taktycznymi misjami trzeba będzie dbać o ekonomiczną stronę całego przedsięwzięcia. A wszystko to uroczej, kolorowej, kreskówkowej oprawie.
O wsparcie finansowe Death Inc. studio Ambient zgłosiło się do samych graczy. Projekt na Kickstarterze potrzebuje 300 tysięcy funtów. Na razie na koncie jest niecałe 10 tysięcy, ale do końca zbiórki zostało jeszcze 30 dni. Są szanse, że się uda.
I trzymamy kciuki, że tak się stanie, bo gra, co by nie mówić, wygląda bardzo oryginalnie. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie mieć premierę jeszcze w październiku tego roku. Ma być dostępna na Makach i pecetach z Windowsem.
Tomasz Kutera