Dead Space 2: mniej horroru, więcej akcji
Dobry rozgrywający się w kosmosie horror nie jest zły, co zresztą potwierdziło ciepłe przyjęcie przez graczy pierwszej części Dead Space. Jeżeli to właśnie gęsia skórka przyciągnęła was do produkcji Visceral Games, to może się okazać, że niestety w Dead Space 2 będzie jej mniej.
04.02.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:28
Jak stwierdził Nick Earl, wiceprezes Visceral Games w wywiadzie dla Industry Gamers:
Pierwsza część została dobrze przyjęta, więc chcemy wykorzystać to jako punkt oparcia do stworzenia czegoś znacznie bardziej przystępnego. Skupiamy się bardziej na akcji niż horrorze tym razem. Wzmacniamy gracza. Sam w Dead Space nie grałem - za bardzo pamiętam, jak bałem się podczas gry w System Shock 2, ale trochę przykro słyszeć, że twórcy zamierzają nieco zmienić podejście. W końcu, jak stwierdzono na początku, dobry rozgrywający się w kosmosie horror nie jest zły. Z drugiej strony trudno się Visceral dziwić, że nie chcą drugi raz robić tego samego.
[via Industry Gamers]
Konrad Hildebrand