Dead or Alive Dimensions w 3D wyciągnie tylko 30 klatek na sekundę
Piękna sprawa ten trójwymiar w kieszeni, prawda? Okazuje się jednak, że każdy kij ma dwa końca a medal dwie strony. Jeśli będziecie chcieli pograć w przeznaczoną dla 3DS-a bijatykę Dead or Alive Dimensions z wykorzystaniem technologii 3D, tytuł zadziała tylko w 30 klatkach na sekundę.
Prędkość jest tym bardziej rozczarowująca, że bez trzech wymiarów, gra działać będzie zdecydowanie szybciej. Jeśli wyłączymy stereoskopowe 3D, nowe Dead or Alive wyciągnie aż 60 klatek, czyli dwa razy więcej. Szczerze mówiąc jestem mocno rozczarowany aż tak dużą różnicą i sam już nie wiem, czy w wypadku bijatyki wybrałbym prędkość, czy może uśmiechające się do mnie trójwymiarowe wojowniczki.
Ciekawe, jak z tematem poradzą sobie inni producenci. Czy różnica w każdym przypadku będzie musiała wyglądać aż tak drastycznie, czy może po prostu Team Ninja nie popisali się optymalizacją kodu?
[via VG247] Paweł Winiarki