Dead Island 2 wciąż żywy. Czy wyjdzie przed Dying Light 2?

Żywe trupy nadal żywe. Po trzecim podaniu tlenu "Dead Island 2" ma powstawać. Ale (znów) nieco zmienia kąt natarcia. Tym razem rezygnuje z PS4 i Xone.

Dead Island 2
Dead Island 2
Źródło zdjęć: © Polygamia.pl | materiały prasowe

02.03.2021 11:57

"Dead Island 2" na pewnym etapie stało się grą-memem. A ściślej mówią: jej proces produkcji. Przypomnijmy, pierwsze "Dead Island" wyszło 10 lat jeszcze spod ręki wrocławskiego Techlandu i pozwoliło im na dobre rozgościć się w pierwszej lidze branży. Sequel miał być jedynie kwestią czasu. Nikt nie powiedział jednak ile tego czasu musi upłynąć.

A już od pierwszej zapowiedzi z 2016 r. minęło go sporo. Kiedy premiera – zapyta ktoś przytomnie. W odpowiedzi usłyszy ciszę. Twórcy nie chcą tego zdradzić, ale dobrze poinformowani ludzie z branży twierdzą, że gra nadal powstaje. Mało tego. Studio odpowiedzialne za produkcje zrezygnowało z wypuszczenia jej na PlayStation 4 i Xbox One i za cel stawiają sobie nową generację konsol. I pecety rzecz jasna.

"Dead Island 2" przypomina trochę gorącego ziemniaka. Z grą mierzyli się już Yager Development, potem na tonący statek wskoczyli Sumo Digital, a teraz wyzwania podejmują się Dambuster Studios. Ci ostatni nad projektem siedzą już dwa lata. Nie wiadomo czy zaczęli od zera czy kontynuowali prace poprzedników.

Wiem, że zapowiedź "Dead Island 2" z 2014 r. to zwykły cinematik i nie mówi o grze absolutnie nic, zapowiadał tytuł tworzony z dystansem, ale nie pozbawiony klimatu. Dziś pewnie niewiele z niego zostało, ale obejrzeć można.

https://www.youtube.com/watch?v=AWFaj4IQ4ro

Źródło artykułu:Polygamia.pl
dead island 2techlanddying light 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.