Deacon St. John ma niezłą stylówę - inaczej Diesel nie wypuściłby kolekcji ubrań inspirowanej Days Gone

Włoska marka i PlayStation nawiązali współpracę przy okazji Days Gone.

Deacon St. John ma niezłą stylówę - inaczej Diesel nie wypuściłby kolekcji ubrań inspirowanej Days Gone
Joanna Pamięta - Borkowska

Diesel to włoska marka ubrań z wyraźnie rockowym i buntowniczym sznytem. Praktycznie od początku istnienia pod obecną nazwą (właściciel i założyciel firmy, Renzo Rosso, wykupił firmę Moltex i w 1985 zmienił nazwę nazwę na Diesel) uskuteczniała marketing powiązany z branżą gier. I zawsze było to coś więcej niż tylko seria koszulek z logo danego tytułu.

Obraz

Tym razem Diesel nawiązał współpracę z PlayStation. 19 kwietnia, tydzień przed premierą gry, w wybranych sklepach stacjonarnych w Europie i Japonii i na stronie internetowej pojawi się limitowana edycja ubrań inspirowanych Days Gone.

Obraz

W skład kolekcji wejdą dżinsowa kurtka i kamizelka, cztery rodzaje t-shirtów oraz bejsbolówka - wszystkie nawiązujące do gry i stylu Deacona, z efektem znoszenia, naszywkami i nadrukami.

Ponadto od 19 kwietnia w niektórych sklepach Diesela będzie możliwość pogrania w Days Gone na specjalnie przygotowanych stanowiskach z konsolami. Pełna lista lokacji, w których dostępna będzie gra, zostanie wkrótce umieszczona na stronie PlayStation.

Obraz

Musze przyznać, że to ciekawy sposób na promocję i cieszy mnie, kiedy świat mody wchodzi do świata gier wideo, tak pełnego wystylizowanych, oryginalnych postaci. Wprawdzie nawiązanie takiej współpracy wymaga pewnej dozy otwartości, i to w przypadku obu stron. W tym jednak przypadku lepiej trafić nie mogło. Diesel to marka od lat promująca konkretny, specyficzny styl, dlatego też idealnie wpisuje się w klimat Days Gone.

Przyznam, że chciałabym, by Diesel zainteresował się też kilkoma innymi ssstylowymi tytułami.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościplaystationmarketing
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.