Szalenie popularny mod do ArmA II niedługo ukaże się jako samodzielna gra i jeśli odniesie sukces może trafić również na konsole.

bETFpLVh

Dean Hall, autor DayZ mówi:

"Nie ma sensu wydawać jej na konsole, jeśli ma sprzedać się w stu tysiącach egzemplarzy."

Gra musi zatem znaleźć wystarczająco dużą klientelę, by stworzyć podstawy do konwersji. Patrząc na dotychczasowe liczby grających chyba nie powinno być z tym problemu. Na razie Hall zamierza skupić się na tworzeniu na PC, platformie wiodącej dla DayZ. To na niej gra będzie rozwijana, a gdy nadejdzie odpowiedni moment zostanie przeniosiona na Maca, PS3 i Xboksa 360.

bETFpLVj

Hall jest właśnie w Kolonii i bada grunt rozmawiając z różnymi konsolowymi deweloperami.

A fenomen DayZ doskonale przybliży Wam ten oto filmik.

[via Joystiq]

Piotr Bajda

327133476099348522
Komentarze (0)
bETFpLWf