Days Gone wymiata w Europie. To najczęściej pobierana gra na PS Store w kwietniu

Strona głównaDays Gone wymiata w Europie. To najczęściej pobierana gra na PS Store w kwietniu
14.05.2019 12:36
Days Gone wymiata w Europie. To najczęściej pobierana gra na PS Store w kwietniu
Tatiana Kowalczyk
Tatiana Kowalczyk

Od trzech tygodni utrzymuje się też na szczycie list sprzedaży w UK.

bEDyFLHF

Dopiero co pisałam o popularności Days Gone w Japonii, a teraz Sony podzieliło się zestawieniem najlepiej sprzedających się tytułów w poprzednim miesiącu. W opublikowanym na blogu PlayStation poście czytamy, że Days Gone było najlepiej sprzedającą się grą w europejskim PlayStation Store w kwietniu.

  1. Days Gone
  2. Grand Theft Auto V
  3. World War Z
  4. Mortal Kombat 11
  5. The Crew 2
  6. Far Cry 5
  7. FIFA 19
  8. Borderlands: Game of the Year Edition
  9. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  10. Minecraft
  11. Assassin’s Creed Odyssey
  12. Marvel’s Spider-Man
  13. The Forest
  14. ARK: Survival Evolved
  15. Tom Clancy’s The Division 2
  16. Watch Dogs 2
  17. The Witcher 3: Wild Hunt
  18. EA Sports UFC 3
  19. Star Wars Battlefront II
  20. Rocket League

Jeśli chodzi o fizyczne kopie gry, wynikami sprzedaży podzieliło się też monitorujące rynek Chart-track. Gra już trzeci tydzień z rzędu utrzymuje się na szczycie list sprzedaży w UK. Pełne top 10 wygląda tak:

bEDyFLHH
  1. 1. Days Gone
  2. Mortal Kombat 11
  3. FIFA 19
  4. Red Dead Redemption 2
  5. Grand Theft Auto V
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. The Division 2
  8. New Super Mario Bros. U Deluxe
  9. Forza Horizon 4
  10. Super Smash Bros. Ultimate

To ciekawe o tyle, że opinie recenzentów na temat tytułu są dość mieszane - Polygamiowa recenzja również wpisuje się w ten nurt. Można się zacząć zastanawiać nad tym, jak wielki wpływ na sprzedaż mają tak naprawdę oceny gier. Być może pisząc to jako przedstawiciel mediów poniekąd strzelam sobie w przysłowiowe kolano, ale autentycznie uważam, że to bardzo ciekawa sprawa, której nie ma co przemilczać. Na pewno sporo mówi o tym, co właściwie realnie przekłada się na sprzedaż.

Tatiana Kowalczyk

bEDyFLID