Darmowe gry i Minecraft - to kręci Polaków [RAPORT GOOGLE]

Darmowe gry i Minecraft - to kręci Polaków [RAPORT GOOGLE]

Darmowe gry i Minecraft - to kręci Polaków [RAPORT GOOGLE]
marcindmjqtx
15.12.2011 12:00, aktualizacja: 06.01.2016 11:42

Google ujawniło najpopularniejsze frazy wpisywane w ich wyszukiwarkę w 2011 roku. Fraza "gry" zajmuje drugie miejsce w top 10. Który tytuł cieszył się największą popularnością w Polsce? Minecraft.

Ale nie jest tak źle, do zestawienia załapały się również duże produkcje. Poza Minecraftem (w którego gra cała Polska), portalami z darmowymi grami flashowymi, grami przeglądarkowymi, symulatorem farmy (a co!) i nieśmiertelną Mafią są też tegoroczne hity.

  1. Minecraft
  2. Friv
  3. Hax ball
  4. Goodgame mafia
  5. shakes fidget
  6. Battlefield 3
  7. Symulator farmy 2011
  8. Nickelodeon gry
  9. Skyrim
  10. Fifa 12

I chyba dosyć dobrze obrazują one, w co grają Polacy. Na pierwszym miejscu (z gier pudełkowych oczywiście) pojawił się Battlefield 3, który u nas, wbrew światowym trendom, wygrał ze swoim największym konkurentem - Call of Duty: Modern Warfare 3, no i wygrał z Symulatorem Farmy - gratulacje! Na drugim znalazł się Skyrim, gra z otwartym światem pozwalająca graczom budować swoje własne, unikalne historie. Na trzecim zaś kolejna część symulatora piłki nożnej - FIFA 12.

Co to nam mówi o naszym kraju? Że w przeważającej części nie Polacy nie grają w wielkie produkcje, tylko szukają darmowych gier przeglądarkowych i flashowych. Do tego udowadnia, jak trafny był nasz raport o Minecrafcie, oraz że jeżeli decydujemy się na granie w wysokobudżetowe produkcje, to są to tylko największe hity i oczywiście rozpoznawalne w naszym kraju marki.

Lubimy stare serie cPRG, strzelaniny i piłkę nożną. Pomaga również, gdy gra jest zlokalizowana.

Tyle o gustach naszych rodaków możemy dowiedzieć się z fraz, które wpisują oni w Google. A to chyba całkiem niezły wyznacznik.

Piotr Gnyp

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)