Darksiders 2: kocie ruchy Śmierci i pojedynek z kolosem
24.03.2012 21:27, aktual.: 21.01.2016 17:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Tworząc pierwszą część Darksiders, ekipa Vigil Games nie kryła inspiracji wieloma znanymi seriami, m.in. The Legend of Zelda, God of War, Devil May Cry, a nawet Portalem. W przypadku "dwójki" ich inspiracje jeszcze się poszerzyły - na nowym materiale z rozgrywki widać wyraźne nawiązania do Prince of Persia i Shadow of the Colossus. Jest też RPG-owy system rozwoju Śmierci i przejażdżka na siejącym zniszczenie starożytnym monumencie.
W pierwowzorze miks elementów zaczerpniętych z różnych produkcji sprawdzał się wyśmienicie - wszystko wskazuje na to, że w Darksiders 2 sprawdzi się jeszcze lepiej. Dla mnie to zdecydowanie jeden z najważniejszych tytułów w tym roku i dobrze wiedzieć, że ukaże się już za trzy miesiące, 29 czerwca. Już wiem, jak spędzę pierwsze dni wakacji.
Adrian Palma