Darksiders 2: kocie ruchy Śmierci i pojedynek z kolosem

Darksiders 2: kocie ruchy Śmierci i pojedynek z kolosem

Darksiders 2: kocie ruchy Śmierci i pojedynek z kolosem
marcindmjqtx
24.03.2012 21:27, aktualizacja: 21.01.2016 17:05

Tworząc pierwszą część Darksiders, ekipa Vigil Games nie kryła inspiracji wieloma znanymi seriami, m.in. The Legend of Zelda, God of War, Devil May Cry,  a nawet Portalem. W przypadku "dwójki" ich inspiracje jeszcze się poszerzyły - na nowym materiale z rozgrywki widać wyraźne nawiązania do Prince of Persia i Shadow of the Colossus. Jest też RPG-owy system rozwoju Śmierci i przejażdżka na siejącym zniszczenie starożytnym monumencie.

W pierwowzorze miks elementów zaczerpniętych z różnych produkcji sprawdzał się wyśmienicie - wszystko wskazuje na to, że w Darksiders 2 sprawdzi się jeszcze lepiej. Dla mnie to zdecydowanie jeden z najważniejszych tytułów w tym roku i dobrze wiedzieć, że ukaże się już za trzy miesiące, 29 czerwca. Już wiem, jak spędzę pierwsze dni wakacji.

Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)