Dark Souls jako roguelike? Czemu nie!

Dark Souls jako roguelike? Czemu nie!

Dark Souls jako roguelike? Czemu nie!
03.07.2020 21:51

Interesujący mod, zmieniający całkowicie to, jak gra się w produkcję From Software.

Grimrukh, znany już fanom Dark Soulsów z moda Daughters of Ash, powraca ze swoim nowym dziełem. Tak jak poprzedni mod jego autorstwa przywracał do gry zawartość, usuniętą przez twórców, wzbogacając ją o nowe wyzwania, tak ten nowy pozwala spojrzeć na Dark Soulsy w zupełnie inny sposób.

Modyfikacja, nazwana Roguelike Souls i przeznaczona do wersji Dark Souls Remastered całkowicie zmienia podstawowe założenia rozgrywki. W ten sposób, że czyni z gry From Software typowego roguelike'a - grę, w której śmierć jest permanentna, a każda rozgrywka wygląda nieco inaczej.

DARK SOULS: REMASTERED Launch Trailer

Po uruchomieniu modyfikacji gra zmienia się tak, że gry gracz umrze pięciokrotnie (więc gwoli ścisłości - dopiero piąta śmierć jest permanentna), jego postęp jest całkowicie kasowany. Rozpoczyna wtedy od początku. Przeciwnicy, bossowie i przedmioty rozmieszczane są losowo w każdej nowej rozgrywce.

Mod podczas instalacji losowo generuje bronie, pancerze i czary. Przypisuje także losowe prędkości animacjom przeciwników. Nie tylko więc każda rozgrywka jest nieco inna, ale też każda instalacja moda daje nieco inne efekty.

Jeżeli wszystko to brzmi dla was interesująco (dla mnie brzmi; gdybym tylko lubił Soulsy!), to modyfikację możecie znaleźć pod tym adresem.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)