Czy Runner2 wystarczy pomysłów by przeskoczyć ze smartfonów na stacjonarne sprzęty?

Na pewno znacie gry, w których mniej lub bardziej pokraczna postać biegnie cały czas w prawo, a zadaniem gracza jest troszczenie się, by nie zrobiła sobie kuku na przeszkodach. W środę jedna z nich wyląduje na konsolach i pecetach. Zwiastun nie mógłby być bardziej kolorowy.

Czy Runner2 wystarczy pomysłów by przeskoczyć ze smartfonów na stacjonarne sprzęty?
marcindmjqtx

25.02.2013 | aktual.: 21.01.2016 16:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Uwierzcie mi, że nie chcę umniejszać ilości frajdy, jaką może przynieść rozgrywka w "runnerach". Z własnego doświadczenia wiem, że to świetne gry, gdy ma się kilka wolnych chwil. To idealny typ rozgrywki na smartfony czy tablety, ale czy sprawdzi się na konsolach i komputerach? Runner2 ma asa w rękawie.

Mam co prawda problem z usłyszeniem tego na zwiastunie, ale autorzy zapowiadają, że kluczem do przechodzenia kolejnych poziomów będzie wyczucie rytmu. Plansze mają być tak "zestrojone" z muzyką, że dzięki wsłuchaniu się w dźwięki, dużo łatwiej przyjdzie nam omijanie przeszkód. Z kolei nasze skoki i zbieranie znajdziek, wzbogacą ścieżkę dźwiękową o nowe nuty.

Może być przyjemnie i relaksująco, ale może się też okazać, że gra szybko się znudzi. Przekonamy się we wtorek, kiedy to Runner2 trafi na PC, Maki i komputery napędzane Linuksem. Wersje na PS3, 360, Wii U i PS Vita pojawią się w Europie w środę.

Możecie zamówić ją już teraz, korzystając z 10% zniżki na Steamie. 14 Euro to wcale nie tak mało.

źródło: Steam

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.