Czy Runner2 wystarczy pomysłów by przeskoczyć ze smartfonów na stacjonarne sprzęty?

Czy Runner2 wystarczy pomysłów by przeskoczyć ze smartfonów na stacjonarne sprzęty?

Czy Runner2 wystarczy pomysłów by przeskoczyć ze smartfonów na stacjonarne sprzęty?
marcindmjqtx
25.02.2013 14:20, aktualizacja: 21.01.2016 16:47

Na pewno znacie gry, w których mniej lub bardziej pokraczna postać biegnie cały czas w prawo, a zadaniem gracza jest troszczenie się, by nie zrobiła sobie kuku na przeszkodach. W środę jedna z nich wyląduje na konsolach i pecetach. Zwiastun nie mógłby być bardziej kolorowy.

Uwierzcie mi, że nie chcę umniejszać ilości frajdy, jaką może przynieść rozgrywka w "runnerach". Z własnego doświadczenia wiem, że to świetne gry, gdy ma się kilka wolnych chwil. To idealny typ rozgrywki na smartfony czy tablety, ale czy sprawdzi się na konsolach i komputerach? Runner2 ma asa w rękawie.

Mam co prawda problem z usłyszeniem tego na zwiastunie, ale autorzy zapowiadają, że kluczem do przechodzenia kolejnych poziomów będzie wyczucie rytmu. Plansze mają być tak "zestrojone" z muzyką, że dzięki wsłuchaniu się w dźwięki, dużo łatwiej przyjdzie nam omijanie przeszkód. Z kolei nasze skoki i zbieranie znajdziek, wzbogacą ścieżkę dźwiękową o nowe nuty.

Może być przyjemnie i relaksująco, ale może się też okazać, że gra szybko się znudzi. Przekonamy się we wtorek, kiedy to Runner2 trafi na PC, Maki i komputery napędzane Linuksem. Wersje na PS3, 360, Wii U i PS Vita pojawią się w Europie w środę.

Możecie zamówić ją już teraz, korzystając z 10% zniżki na Steamie. 14 Euro to wcale nie tak mało.

źródło: Steam

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)