Czy opłaca się tworzyć gry na iPhone?
Powyższy wykres jest prosty jak budowa cepa i dość jednoznacznie z niego wynika, że tak - opłaca się tworzyć gry na iPhone. Telefonokonsola Apple nie ma co prawda startu do DSa, a i do PSP jej sporo brakuje, natomiast posiada ją dwa razy więcej osób niż takie PS3, na które niewątpliwie musi się opłacać tworzyć gry nawet ekskluzywne, skoro takowe powstają. Jasne, nie każdy kupuje iPhone/iPoda Touch aby na nich grać, ale prędzej czy później większość pewnie zerknie na App Store i cośtam sobie ściągnie. Albo nawet niech będzie to mniejszość, takie 25%. 10 milionów osób? Nie mam pytań. A skoro tak, to deweloperzy mają się po co starać. Tak, to po prostu kolejny dowód, że iPhone staje się/stał się kolejną pełnoprawną platformą do grania.
12.06.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:26
[via Gizmodo]