Czy da się zrobić strzelankę w siedem dni?

Strona głównaCzy da się zrobić strzelankę w siedem dni?
09.06.2012 09:31
Czy da się zrobić strzelankę w siedem dni?
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Dzielni ludzie z całego świata chcą się o tym przekonać.

bETVzTbF

7 Day FPS to zawody w robieniu gier. Konkretnie, gier z popularnego gatunku First Person Shooter. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy, którzy mają na to ochotę, a następnie podesłać organizatorom linka do swojej gry. Jan Willem Nijman ze studia Vlambeer jest jednym z nich, zadałem mu parę pytań na temat akcji:

Skąd w ogóle wziął się pomysł na 7dfs i dlaczego właśnie FPS a nie jakiś inny gatunek gier wideo?

Wydaje się, że strzelanki z perspektywy pierwszej osoby są tak zgranym gatunkiem w głównym nurcie, że niezależni twórcy boją się ich dotykać. Założę się, że ten tydzień ciężkiej pracy zaowocuje różnymi szalonymi, świeżymi pomysłami, które nadadzą shooterem nieco nowego życia. Jest wiele różnych rzeczy, które można zrobić ze strzelankami, podczas gdy gry AAA robią te same gry wciąż i wciąż.

bETVzTbH

Czy jest w ogóle możliwe zrobić grę FPS w siedem dni? id Software potrzebowało nieco więcej, aby zrobić pierwszego Wolfensteina.

Miejmy nadzieję! Współcześnie jest wiele silników dookołą i nie potrzebujesz osobistego Johna Carmacka aby sobie z nimi poradzić. Nie jestem pewien jakiego rodzaju jakości możemy się spodziewać po siedmiu dniach, ale jest zdecydowanie możliwe, aby zrobić trójwymiarową grę w tydzień. Miejmy nadzieję, że ludzie ograniczą swoje pomysły i spędzą dużo czasu na ich dopieszczaniu.

O rady dla uczestników zabawy zostali poproszeni George Broussard (Duke Nukem 3D), Christian Allen (Halo, Ghost Recon), Davor Hunski (Serious Sam) i kilku innych twórców:

Więcej o akcji poczytacie na jej oficjalnej stronie, do końca zostało 6 dni i kilkanaście godzin. W ciągu tego tygodnia powinno się na niej ukazać wiele różnych materiałów z tworzonych właśnie gier, my na pewno zajrzymy pod koniec i zobaczymy, co się urodziło. Konrad Hildebrand

327017233077917738
Udostępnij:
bETVzTbR
Komentarze (0)
bETVzTcD