Czemu Fallout 76 nie trafi na Switcha?
Nie ma rączej - nie ma ciasteczek.
29.10.2018 20:17
Bethesda praktycznie od premiery Switcha jest jednym z najchętniej go wspierających developerów, niezależnych od Nintendo. Na platformę tę zdążyły się już ukazać Skyrim, Doom czy Wolfenstein II: The New Colossus. Ukaże się też na nią nadchodzący Doom Eternal. Ale nie znaczy to, że wsparcie dotyczy wszystkich tytułów.
Podczas wystąpienia na PAX Australia Pete Hines, szef marketingu Bethesdy, potwierdził, że Switch nie dostanie swojej wersji Fallouta 76. Według niego stworzenie tej akurat gry na platformę Nintendo nie było możliwe.
Fallout 76 – Official Live Action Trailer
Stwierdził. A dlaczego dokładnie? Tutaj nie wdawał się już w szczegóły.
Poza kwestiami technicznymi (które z pewnością są ważnym argumentem - gra nie działa w tej chwili szczególnie dobrze na Xboksie One, więc na Switchu mogłaby z tym mieć poważne problemy) jest tu jeszcze jedna, o której może myśleć Hines - wymaganie ciągłego połączenia z siecią.
Tradycyjnie od gier na swoją platformę Nintendo zdaje się zaś wymagać, by mogły one działać dobrze w obu trybach - konsoli stacjonarnej i przenośnej. W tym drugim zaś zapewnienie ciągłego połączenia z siecią może być problematyczne.
Dominik Gąska