Cytat dnia: co może duży, a co może mały
Czy mniejsze studia mają większą swobodę, bo nie muszą się przejmować dotarciem do szerokiego grona odbiorców?
Shams Jorjani, ze szwedzkiego studia Paradox, na temat tego, na co może pozwolić sobie małe studio i dlaczego takie gry jak odświeżony Syndicate czy X-Com muszą być FPS-ami:
Dzięki Magikce i Mount & Blade jesteśmy teraz w bardzo komfortowej sytuacji w Paradoksie, więc możemy wymyślić coś fajnego i po prostu to zrobić. 2K i inny [duzi wydawcy - przyp. kmh] muszą sprzedać pięć milionów egzemplarzy swojej gry i jedynym sposobem aby to zrobić jest strzelanka, ale my nie musimy się tym przejmować. Możemy robić gry czerpiące z lat 90. A jak jest Waszym zdaniem: czy przygotowywane przez duże studia powroty starych marek skazane są na bycie zupełnie innymi grami, bo muszą dotrzeć do jak największej rzeszy odbiorców?
Źródło: Rock Paper Shotgun
Konrad Hildebrand