Cyberpunk 2077. CD Projekt Red przeprasza za wersję na PS4 i Xbox One
Nie milkną echa premiery "Cyberpunk 2077" na konsole starszej generacji. Gracze zgłaszają kolejne bugi a CD Projekt Red obiecuje kolejne poprawki i informuje o zwrotach pieniędzy.
14.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 20:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
CD Projekt oficjalnie przeprasza graczy za stan, w jakim zaprezentowali "Cyberpunk 2077" w dniu premiery. "Wiemy, że powinniśmy poświęcić więcej czasu i uwagi na dopracowanie naszej gry na PlayStation 4 i Xbox One" – piszą w otwartym liście do fanów.
Pod apelem do graczy podpisali się Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz oraz Piotr Karwowski. Obiecują jednocześnie, że kolejnej aktualizacji możemy spodziewać się w ciągu 7 najbliższych dni. Na tym nie koniec.
"Po Świętach wypuścimy dwie duże aktualizację, w tym Patch 1, który pojawi się w styczniu. Po nim, w lutym przyszłego roku, pojawi się Patch 2. Powinny one naprawić większość istotnych błędów, które gracze napotykają podczas rozgrywki na konsolach poprzedniej generacji" – zapewniają.
Podkreślają jednocześnie, że obie łatki nie sprawią, że gra będzie działać tak jak na PC, PS5 czy XSX.
Jeżeli ktoś jednak nie jest zadowolony z "Cyberpunk 2077", może poprosić o zwrot kosztów.
"W przypadku kopii cyfrowych, możecie korzystać z reklamacji na PSN i Xbox. W przypadku wydań pudełkowych, w pierwszej kolejności zwróćcie się do sklepu, w którym kupiliście grę. Jeśli zwrot kosztów nie będzie możliwy, możecie skontaktować się z nami" – czytamy w liście.
Maile w tej sprawie można wysyłać na adres helpmerefund@cdprojektred.com. Skrzynka będzie dostępna dla graczy do 21 grudnia 2020 r.