Cyberpunk 2077 bije rekord za rekordem. 8 mln preorderów, 1 mln graczy na Steamie

Ledwie zdążyliśmy poinformować o "World of Warcraft: Shadowlands", które chwaliło się sprzedażą 3,7 mln sztuk w dniu premiery. "Cyberpunk 2077" w dniu premiery pokazało liczby związane z preorderami. A te są kosmiczne.

cd projekt red cyberpunk
cd projekt red cyberpunk
Źródło zdjęć: © Archiwum CD PROJEKT RED

Na kilka dni przed premierą gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" Adam Kiciński, prezes CD Projekt Red mówił tak: "Zaledwie tydzień temu ogłosiliśmy, że milion klientów z całego świata złożyło preorder na "Wiedźmina 3: Dziki Gon". Przez ostatnie 7 dni wynik ten podskoczył do przeszło 1,5 mln. To dla nas historyczne osiągnięcie. Najważniejszy sprawdzian - premiera i sprzedaż popremierowa wciąż przed nami, a zamówienia cały czas spływają".

Ciekawe co powie dziś, gdy jego spółka chwali się - już oficjalnie - sprzedażą 8 mln sztuk w zamówieniach przedpremierowych.

A jeśli komuś mało rekordów to warto zajrzeć na Steam Charts. Jego oczom ukaże się następująco obrazek.

Cyberpunk 2077 na Steamie
Cyberpunk 2077 na Steamie© Polygamia.pl

Około godziny 4 nad ranem w "Cyberpunk 2077" zagyrwało się ponad 1 mln osób jednocześnie. Nieco więcej oglądało streamingi z gry na Twitchu. To liczby, które na pewne ucieszą ekipę CD Projekt Red.

Przypomnijmy, że analitycy przewidywali "Cyberpunkowi" sprzedaż 30 mln egzemplarzy w pierwszym roku życia gry.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
cd projekt redcyberpunk 2077cyberpunk
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (16)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.