Crysis 2 - najczęściej piracona gra 2011 roku

Wbrew pozorom to wcale nie Modern Warfare 3 było najpopularniejsze wśród piratów.

marcindmjqtx

Statystyki dotyczą tylko protokołu BiTorrent służącego do wymiany plików pomiędzy użytkownikami internetu.

Po ilości pobrań najpopularniejszych tytułów możemy też zobaczyć skalę piractwa na trzech wiodących platformach (z pominięciem PlayStation 3 oczywiście). Na PC jest ono największe, ale na drugim miejscu plasuje się konsola Wii, a nie Xbox, jak można było podejrzewać. No i w dodatku w przypadku komputerów osobistych jest ono ponad 3 razy większe.

Crysis 2 - najczęściej piracona gra zeszłego roku swój wynik osiągnął głównie dzięki wersji na PC. Na konsolach nie załapał się nawet do top 5.

Ciekawe jest też, że w zestawieniu pojawiały się gry na Kinecta. Casuale niby nie ściągają gier z sieci... a tu proszę.

Pełne zestawienie poniżej.

Najczęściej piracone gry na PC w 2011

1. Crysis 2 (3,920,000)

2. Call of Duty: Modern Warfare 3 (3,650,000)

3. Battlefield 3 (3,510,000)

4. FIFA 12 (3,390,000)

5. Portal 2 (3,240,000)

Najczęściej piracone gry na Wii w 2011

1. Super Mario Galaxy 2 (1,280,000)

2. Mario Sports Mix (1,090,000)

3. Xenoblade Chronicles (950,000)

4. Lego Pirates of the Caribbean (870,000)

5. FIFA 12 (860,000)

Najczęściej piracone gry na Xbox 360 w 2011

1. Gears of War 3 (890,000)

2. Call of Duty: Modern Warfare 3 (830,000)

3. Battlefield 3 (760,000)

4. Forza Motorsport 4 (720,000)

5. Kinect Sports: Season Two (690,000)

Piotr Gnyp

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościcrysis 2piractwo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.