CryEngine 3 został wydany
16.10.2009 11:29
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Crytek wydał wczoraj trzecią wersję swojego znanego silnika graficznego CryEngine.
Ta wersja silnika jest pierwszą próbą zmierzenia się z wyzwaniem, jakim jest stworzenie silnika wieloplatformowego. Dzięki niemu, projektanci będą mogli pracować przy jednym środowisku pracy i rzucać wyniki swojej pracy w czasie rzeczywistym od razu na innego peceta, Xboksa 360 bądź PlayStation 3.
Z co ciekawszych funkcji CryEngine 3 możemy wyliczyć, między innymi, znaną już w branży growej obsługę gigantycznych otwartych obszarów, wysokiej jakości wnętrza, zaawansowaną obsługę animacji postaci, proceduralne obliczenia fizyki i zniszczeń, obsługa generowanych algorytmowo modeli, wsparcie dla procesorów wielordzeniowych, pobierane w czasie rzeczywistym 'niekończące się' światy, zaawansowaną sztuczną inteligencję, oraz generowaną w czasie rzeczywistym globalną iluminację.
fot.: Crytek