CryEngine 3 został wydany
Crytek wydał wczoraj trzecią wersję swojego znanego silnika graficznego CryEngine.
16.10.2009 11:29
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ta wersja silnika jest pierwszą próbą zmierzenia się z wyzwaniem, jakim jest stworzenie silnika wieloplatformowego. Dzięki niemu, projektanci będą mogli pracować przy jednym środowisku pracy i rzucać wyniki swojej pracy w czasie rzeczywistym od razu na innego peceta, Xboksa 360 bądź PlayStation 3.
Z co ciekawszych funkcji CryEngine 3 możemy wyliczyć, między innymi, znaną już w branży growej obsługę gigantycznych otwartych obszarów, wysokiej jakości wnętrza, zaawansowaną obsługę animacji postaci, proceduralne obliczenia fizyki i zniszczeń, obsługa generowanych algorytmowo modeli, wsparcie dla procesorów wielordzeniowych, pobierane w czasie rzeczywistym 'niekończące się' światy, zaawansowaną sztuczną inteligencję, oraz generowaną w czasie rzeczywistym globalną iluminację.
fot.: Crytek