Counter-Strike: Polacy z Virtus.Pro zwyciężyli i zgarnęli 70 tysięcy dolarów w prestiżowym turnieju

Polski esport Counter-Strikiem stoi - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Do listy zwycięstw zespołu Virtus.Pro możemy dopisać kolejne.

Counter-Strike: Polacy z Virtus.Pro zwyciężyli i zgarnęli 70 tysięcy dolarów w prestiżowym turnieju
marcindmjqtx

W miniony weekend w Dallas odbył się finał rozgrywek osiemnastego sezonu turnieju ESEA Invite. Virtus.Pro, najsłynniejszy polski zespół grający w Counter-Strike: Global Offensive, już od początku przechodził przez niego jak burza, nie przegrywając nawet jednego spotkania. Tak było do końca. W finale Polacy zmierzyli się ze szwedzką drużyną Fnatic i wygrali z nią 2:1. Zwycięstwo miało wymiar symboliczny, bo w ubiegłym roku oba zespoły również spotkały się pod koniec rozgrywek, ale wtedy wynik był odwrotny.

Polacy zgarnęli tym samym nagrodę wynoszącą 70 tysięcy dolarów (plus 4 tysiące na pokrycie kosztów podróży). Pula nagród w całym turnieju wynosiła 144 tysiące dolarów.

W skład zespołu Virtus.Pro wchodzą: Wiktor "TaZ" Wojtas, Paweł "byali" Bieliński, Filip "Neo" Kubski, Jarosław "pasha" Jarząbkowski oraz Janusz "Snax" Pogorzelski.

Zobacz powtórkę z drugiej mapy finałowego meczu:

Tomasz Kutera

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.