Coś o hojności graczy, czyli ile milionów zebrały na Kickstarterze wszystkie growe projekty w 2014 roku

Zastanawiało Was ile milionów otrzymały w 2014 wszystkie gry, jakie pojawiły się na Kickstarterze? No to proszę, jedynie symboliczne 89 milionów dolarów.

Coś o hojności graczy, czyli ile milionów zebrały na Kickstarterze wszystkie growe projekty w 2014 roku
marcindmjqtx

06.01.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:21

Silna wola i dotrzymywanie słowa w kwestii bojkotów, protestów i obietnic nie kupienia kolejnych części, to zdecydowanie nie są mocne strony większości graczy. Jednak jak udowadniają statystyki Kickstartera za miniony roku, duży procent z nas jest wierzących. Wierzących w słowa deweloperów, którzy obiecują spełnić nasze marzenia i wydać dokładnie takie gry, jakie chcemy.

Ponad 89 milionów dolarów przypadających na 1980 opublikowanych projektów. Gdyby podzielić je po równo, każda gra dostałaby prawie 50 000$ na ukończenie produkcji. W minionym roku, największą ilość pieniędzy zgromadził na swoim koncie Kingdom Come: Deliverance, który uzbierał około 1,68 miliona dolarów, kiedy warunkiem jej powstania był prób 'jedynie' 300 tysięcy. Więcej informacji znajdziecie wchodząc tutaj.

To chyba świetna wiadomość, bo przecież pokazujemy, że cenimy sobie, kiedy ktoś słucha naszego zdania i jesteśmy gotowi dobrze za to zapłacić. Z drugiej strony jednak, ile z tych projektów rzeczywiście wypali? Czy kupowanie kota w worku to dobry pomysł? Nie mi to osądzać.

[Źródło: VG247]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.