Conan Exiles stało się najpopularniejszą grą Funcomu

Nie żeby konkurencja była przesadnie duża, ale...

Conan Exiles stało się najpopularniejszą grą Funcomu
Krzysztof Kempski

06.07.2018 10:59

Wydane w tym roku Conan Exiles, poza opcją biegania na golasa i wspinaczkami, w zasadzie nie wyróżniał się jakoś mocno na tle innych survivali. Choć nie robił tak dużego wrażenia jak dawne, bardziej nowatorskie gry Funcomu (więcej szczegółów znajdziecie w mojej recenzji), nie potrzeba było niczego więcej, by firma wreszcie odniosła sukces.

Firma poinformowała o 1,4 milionach sprzedanych egzemplarzy. Nie robi to może wielkiego wrażenia, ale taki wynik czyni Exiles najpopularniejszą produkcją Funcomu. Warto dodać, że to wynik zbliżony do tego, jaki osiągnęło sieciowe Age of Conan, osiągnięty jednak już w nieco ponad rok od debiutu we wczesnym dostępie. Poprzednia gra w uniwersum Conana potrzebowała do tego niemal trzech lat.

Conan Exiles - Launch Trailer

Z tej okazji wydawca zapowiedział płatne DLC oraz darmowy update. W tym pierwszym, zatytułowanym The Jewel of the West pojawi się między innymi 9 nowych broni, 39 elementów do budowania, nawiązujących stylem do królestwa Aquilonii, nowe zbroje czy barwy wojenne. Warto wspomnieć, że będzie to już drugie DLC tego typu, a pierwsze kosztowało 40 zł, więc spodziewać można się podobnej wyceny

Wkrótce pojawi się też duży patch, naprawiający podobno 500 najpoważniejszych błędów. Jego premierę opóźni jednak sezon urlopowy i szykowana premiera pudełkowej wersji w Japonii. Przy okazji gra wprowadzi też opcję tresowania spotykanych w grze zwierząt na strażników przybytku. Nie pozostaje więc nic innego jak tylko pogratulować sukcesu i życzyć Funcomowi dalszej motywacji do rozwijania gry.

Krzysztof Kempski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościfuncomjaponia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.