Come Midnight: gra People Can Fly, którą skasowało THQ. Teraz możemy zobaczyć, jak wyglądała

A 15 lat temu prezentowała się naprawdę nieźle.

Come Midnight: gra People Can Fly, którą skasowało THQ. Teraz możemy zobaczyć, jak wyglądała
Adam Bednarek

16.07.2020 19:07

Fakt, że swego czasu People Can Fly pracowało nad Come Midnight, nie jest żadną niespodzianką. O grze polskiego studia, która ekipa Adriana Chmielarza zajmowała się przed Bulletstormem, pisał na łamach Polygamii Tomek Kutera w 2011 roku.

Czemu ostatecznie projekt skasowano? Jak mówił trzy lata później Adrian Chmielarz, była to wina wydawcy, czyli THQ.

Nie można się dziwić ówczesnemu rozgoryczeniu, bo Come Midnight faktycznie zapowiadało się nieźle: TPP w klimatach survival horroru, lata 40. bądź 50. XX wieku, bohater detektyw i jazz grający w tle. Pachniało i LA Noire, i Resident Evil. No, bardziej Residentem, bo o LA Noire rzecz jasna nie wiedzieliśmy, a rozgrywka przypominała kultowy horror.

Nie musimy sobie tego wyobrażać, bo Adrian Chmielarz udostępnił sporo materiału prezentującego skasowaną grę. Poniżej znajdziecie filmiki z rozgrywki, a na stronie The Astronauts czekają na was materiały koncepcyjne:

Niektórzy powiedzą, że nie ma tego złego. W końcu People Can Fly zrobiło świetnego Bulletstorma, a potem Adrian Chmielarz założył własne studio, dzięki czemu powstało Zaginięcie Ethana Cartera.

Prawa do Come Midnight ma THQ Nordic. Z kolei we wpisie na blogu Adrian Chmielarz przyznaje, że w przyszłości chciałby wrócić do klimatu pulp noir.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.