Co zaskakuje scenarzystów gier wideo? [WYKŁAD]

Myśleliście, że pisanie scenariuszy do gier wideo jest proste?

marcindmjqtx

12.12.2011 | aktual.: 21.01.2016 17:12

Kolejnym udostępnionym wykładem z GameDay 2011 jest prelekcja Hubert Kubita i Pawła Sasko "Obalanie mitów, czyli o pisaniu do gier wideo".

W trakcie wykładu możecie posłuchać o ciężkim losie scenarzysty, którego pomysły wielokrotnie są zmieniane przez rozmaite osoby ze studia deweloperskiego. I o tym, że pomysły są tylko pomysłami. Ciężej jest je wprowadzić w życie i sprawdzić by działały.

Dla podkręcenia atmosfery jest też trochę przekleństw i opowieści o seksie. No i oczywiście tworzenie scenariusza gry wideo na żywo.

Piotr Gnyp

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwideogamedev
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.