Co zaserwuje nam Gears of War 4 na PC? The Coalition zdradza szczegóły

Uwolniony framerate, 4K, 28 różnych opcji graficznych, to tylko kilka z rzeczy, które mają wynieść GoW 4 na wyżyny.

Co zaserwuje nam Gears of War 4 na PC? The Coalition zdradza szczegóły
Oskar Śniegowski

23.07.2016 | aktual.: 25.07.2016 09:58

Dyrektor techniczny studia The Coalition, Mike Rayner, zdradził w trakcie wywiadu dla Eurogamera wiele ciekawych szczegółów na temat PC-towej wersji największego IP w rękach Microsoftu. Jak wiemy już kilku dobrych tygodni, dzięki usłudze Xbox Play Anywhere posiadacze komputerów osobistych wyposażonych w system Windows 10 również dostaną możliwość ogrania wszystkich tytułów na wyłączność z konsoli Giganta z Redmond. Gears of War 4 będzie jednym z flagowych tytułów mających zachęcić kolejnych konsumentów do instalacji nowego systemu i pozbawienia się resztek prywatności na rzecz kolejnej amerykańskiej korporacji, a później zakupu Xboksa One, który dopełni ideę domowego centrum dystrybucji danych na potrzeby NSA rozrywki.

Na szczęście dzisiaj zostawimy ten temat z tyłu głowy i przejdziemy do spraw, które tygryski lubią najbardziej. To ile wyciągniemy z Gears of War 4 na naszym i7-6950X i Titanie X Pascal, o mocy jakieś 8x większej od pojedynczego Xboksa? Już śpieszę przybliżyć!

Przypominając, Mike Rayner – dyrektor techniczny gry, zdradził czym The Coalition zamierza zadowolić Prawdziwych Graczy™. Jak sam powiedział:

But wait! There’s more! W grze znajdziemy również kilka innych wartych uwagi rozwiązań. Po pierwsze, pojawią się tekstury w rozdzielczości 4K, więc jeśli szukaliście sposobu na wykorzystanie 8GB pamięci GTX 1080 to już znaleźliście. Po drugie, pełne wsparcie dla myszki i klawiatury z możliwością zmiany ustawień sterowania. Po trzecie, wsparcie dla każdej rozdzielczości z dynamicznie dostosowywanym polem widzenia. Po czwarte, benchmark. I po piąte, chyba najważniejsze, przynajmniej 28 różnych ustawień graficznych, mających pomóc wyciągnąć z gry wszystko, na co pozwoli nasza maszyna. Przynajmniej gdyż:

Nie ukrywam, że wszystko to brzmi naprawdę dobrze i napawa nadzieją, że błędy Ultimate Edition zostaną naprawione, ale wciąż boję się, że komputery osobiste będą traktowane mimo wszystko jak platforma drugiej kategorii. Z jednej strony mamy zapewnienia, że tak się nie stanie, bo Play Anywhere jest dla Microsoftu ważnym sposobem promocji swoich platform, ale przykro mi, nie uwierzę, dopóki nie zobaczę tego na własne oczy. Pozostaje nam zatem czekać do premiery.

Gears of War 4 Gameplay - 6 Minutes of Gears 4 Gameplay from E3 2015

Oskar Śniegowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.