Co z Half-Life 3? "Nie rozmawiają o tym, bo wraca głód"

Wygląda na to, że głównym hamulcowym projektu jest sami-wiecie-kto.

Co z Half-Life 3? "Nie rozmawiają o tym, bo wraca głód"
Maciej Kowalik

12.01.2017 11:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przedwczoraj wspominałem o wyznaniu Andrew Reinera z Game Informera, dotyczącym nieudanej próby zbadania zakulisowych losów Half-Life 3 czy chociaż trzeciego epizodu Half-Life 2. Dziennikarz ostatecznie odbił się od zmowy milczenia pracowników Valve. Tylko jeden zgodził się z nim rozmawiać. To za mało na opublikowanie rzetelnej historii, ale słowa Reinera wzbudziły u ludzi taką ciekawość, że zdecydował się opublikować zapis rozmowy.

Obraz

I przez te wszystkie lata, kolejne gry Valve znajdowały u Gabe'a Newella więcej zrozumienia niż trzeci epizod Half-Life.

Obraz

Rozmówca Reinera nie wierzy, że Half-Life 2 doczeka się finału.

Zaznacza, że jeśli jest jakaś szansa, to raczej na jakiś samodzielny projekt. I nie jest ona duża. Chociażby z tego powodu, że dla większości gier najważniejsza jest sprzedaż na konsolach. A na nich marka Half-Life nie znaczy wiele.

Pewne nadzieje daje kooperacja Valve z J.J. Abramsem. Wygląda na to, że jakiejś grupie kreatywnych udało się dostać od szefostwa zielone światło, by pracować z reżyserem przy filmach inspirowanych Portalem i właśnie Half-Life. O marce pewnie więc jeszcze usłyszymy. Ale raczej nie w kontekście czegoś z trójką w tytule.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvehalf-life
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.