Co Xbox 360 ma wspólnego z olejem?
Odpowiedź na powyższe pytanie brzmi "gry wyścigowe". Firma Total wpadła na pomysł, że promocję swoich wyrobów można połączyć z grami wyścigowymi na Xboksie 360. Na stoiskach firmy w centrach handlowych naszych miast, nie tylko można dowiedzieć się jakiego oleju i dlaczego Total najlepiej używać, ale także pograć sobie w Colin McRae: DiRT. Pokazać ma to na jakie trudy narażony jest silnik w sportach motorowych. Tyle idei - dla nas ważne, że można sobie uciąć partyjkę przy okazji zakupów. Promocja miała już miejsce w Gdańsku, od dziś do niedzieli stoisko Total stać będzie w poznańskiej Pestce, a odwiedzi jeszcze Katowice, Warszawę, Łódź i Kraków. Po szczegóły zaraszam do podesłanej przez Microsoft informacji prasowej.
22.05.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:46
Xbox 360 partnerem promocji marki Total
Oleje samochodowe marki Total promowane za pomocą gier wideo
Warszawa, 22 maja 2009 r. - Konsole Xbox 360 oraz wyścigowe gry wideo znalazły zastosowanie w promocji olejów samochodowych marki Total. W specjalnie przygotowanej strefie można spotkać się z doradcą firmy Total, a przy okazji pograć na Xbox 360 w gry wyścigowe. Akcja, której miejscem są centra handlowe największych polskich miast, potrwa do końca czerwca:
- Poznań, Pestka, 22-24 maja.
- Katowice, Silesia, 05-07 czerwca.
- Warszawa, Arkadia, 12-14 czerwca.
- Łódź, Manufaktura, 19-21 czerwca.
- Kraków, Galeria Kazimierz, 26-28 czerwca.
Oleje samochodowe Total są mocno kojarzone ze sportem motorowym, gdzie drużyny sponsorowane przez tę markę, osiągają spektakularne zwycięstwa.
„Gry wideo to znakomity sposób, by poczuć namiastkę sportowych emocji związanych z wyścigami samochodowymi.” - mówi Ewa Kalinowska, Marketing Manager w firmie Total Polska. „Stąd też pomysł na naszą współpracę z Xbox 360. Poprzez gry możemy łatwiej pokazać potencjalnym Klientom jak bardzo, eksploatowane są silniki ich samochodów podczas jazdy. Po pierwszym weekendzie akcji w Gdańsku mogę potwierdzić, że taka atrakcyjna forma pokazów sprawdza się znakomicie.” - dodaje Kalinowska.
Tym samym konsola Xbox 360 jest coraz częściej narzędziem wykorzystywanym przez polskich marketerów na potrzeby imprez o charakterze promocyjnym oraz jako atrakcyjna nagroda promocji konsumenckich i programów motywacyjnych. Za realizację kampanii odpowiada warszawski oddział agencji Momentum Worldwide.