Co wyszło z Kickstartera: Strike Suit Zero
Niewątpliwie, oto kolejny argument, że crowdfunding jednak działa. Gracze chcieli grę o mechu w kosmosie, to gracze ją dostali.
Nie był to jakiś wielki projekt, studio Born Ready Games potrzebowało zaledwie 100 tysięcy dolarów - otrzymało 174 tysiące i ochoczo zabrało się za robienie Strike Suit Zero, czyli połączenia symulacji ze strzelaniną, gdzie gracz zasiada za sterami połączenia mecha z kosmicznym myśliwcem. Fanom człekokształtnych maszyn pewnie nieobce jest nazwisko Junji Okubo, który projektował mechy do Steel Battalion, Infinite Space, Appleseed: Ex Machina, Viper's Creed i teraz Strike Suit Zero.
Ich wygląd to jedno, zobaczcie jak się ruszają:
Dodam jeszcze, że muzykę do gry napisał Paul Ruskay - autor ścieżki dźwiękowej do Homeworld, którą trzymam gdzieś w TOP 3 płyt z muzyką z gier.
Na razie oceny nie powalają, warto jednak zauważyć, że gracze oceniają grę lepiej niż recenzenci. Cóż, gier z mechami za dużo nie ma*, kosmicznych strzelanin też nie, więc pewnie doceniają, że ktoś jeszcze je robi.
Strike Suit Zero wyszła na PC, kupicie ją w sklepach Steam, Green Man Gaming i GamersGate za ok. 20 dolarów/15 euro. Szkoda, że nie wypuszczono wersji demo.
Paweł Kamiński
* No, ostatnio doczekaliśmy się Hawken i Mechwarrior Online.