Co wy na to: BioShock MMO
Mamy więc zwyczajową dla branży sytuację: tajemnicze, anonimowe źródło, tajemnicza, niepotwierdzona plotka, spekulacje. Tym razem dotyczą gry MMO toczącej się w świecie Bioshocka. Co prawda już raz one krążyły, niemalże równo dwa lata temu, ale wiadomo jak to jest z tajemniczymi, niepotwierdzonymi plotkami. Ale hej, wtedy pomysł umieszczenia trybu dla wielu graczy w Rapture wydawał się niedorzeczny*.
14.04.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pozostawiając nieco na boku kwestię tego, czy 2K Games rzeczywiście pracuje nad bioshockowym MMO zastanówmy się czy to w ogóle miałoby sens?
Świat - podwodne miasto Rapture, które bardzo łatwo można by poszerzać o kolejne budynki, całe dzielnice, do których dostęp mógłby być z poczatku odcięty. Pewnym problemem mogło by być same środowisko gry, w końcu większość gier MMO to rozległe przestrzenie, więc gdzie tu miejsce na klaustrofobiczne korytarze?
Rozwój postaci - plazmidy, to oczywiste. Coraz potężniejsze, coraz bardziej złowrogie mutacje, postacie na wyższych poziomach doświadczenia można by odróżniać dzięki po odrażającym wyglądzie.
Frakcje - dałoby się coś wymyślić, pojedynek Ryan - Fontaine - Lamb byłby całkiem interesujący.
Zadania - tu zaczyna się problem, bo szybko mogłoby się okazać, że stworzony przez Irrational Games świat zostałby strywializowany przez nieodłączne w grach MMO zadania typu przynieś, zanieś, pozamiataj. I zabij dwudziestu Tatuśków.
Czy warto byłoby rozmieniać to na drobne? Raczej nie, zwłaszcza, że tryb dla wielu graczy z BioShock 2 raczej nie cieszy się szczególną popularnością.
*nie żeby teraz się zbyt wiele zmieniło
[via Destructoid]