Co u Crasha słychać? Activision wyjaśnia

Nie, prawa do marki nie zostały sprzedane Sony.

Co u Crasha słychać? Activision wyjaśnia
marcindmjqtx

O powrocie sympatycznego rudzielca, który swego czasu był maskotką Sony PlayStation plotkuje się regularnie, ale póki co nic z tego nie wynika. W ostatnich dniach znów w internecie zrobiło się głośniej o Crashu, w związku z reklamą PlayStation 4. Ponoć miał powrócić, a Activision sprzedało Sony prawa do marki. Otóż nie.

Activision zaprzeczyło jakoby taka transakcja miała miejsce i potwierdziło, że przyszłość stworka wciąż zależy od właśnie od tej firmy. Ta bada ponoć sposoby, na jakie można by przywrócić serię do życia. Wielu z was na pewno ucieszy to zapewnienie. Nawet jeśli póki co nie mamy nawet ułamka pewności, czy zostanie zrealizowane.

[źródło: Game Informer]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonyactivision
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.