Co szepczą krople? Zobaczcie, jak zacznie się przygoda w Rain
Sześć minut rozgrywki przypomni wam o chłopcu, który nie chciał zniknąć.
26.03.2013 | aktual.: 21.01.2016 16:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czekamy i czekamy na Last Guardian, a tymczasem atmosfera w Rain od razu kieruje myśli w stronę wspomnieć o ICO.
Z ekranu wylewa się tu ten sam, dość smutnawy urok, który towarzyszył tamtej przygodzie. Ta "inność" wystarcza, żebym bardzo chciał poznać opowieść chłopca. Chętnie obejrzałbym też kilka (niedużo, coby nie psuć sobie zabawy) pomysłów na ciekawe zagadki. Siłą rzeczy na początku gry ich nie spotkamy, choć samo "znikanie" w osłoniętych przed deszczem miejscach jest intrygującym pomysłem.
Gra będzie pokazywana na GDC, więc liczę, że przeczytam o niej kilka słów.
Maciej Kowalik