Co się dzieje z Afterfall: Rascal?

Co się dzieje z Afterfall: Rascal?

Co się dzieje z Afterfall: Rascal?
marcindmjqtx
03.12.2009 19:36, aktualizacja: 15.01.2016 13:40

Od naszego ostatniego wpisu o Afterfallu: Rascal nieco już minęło. Na szczęście natknęliśmy się na blog poświęcony temu projektowi, gdzie możemy śledzić jego postępy i historię.

Jak więc przebiegały prace? Sprawdźmy. Oto nasz telegraficzny skrót, pełna wersja na podlinkowanej źródłowej stronie.

  • styczeń 2009: nadal trwają prace koncepcyjne, nie wiadomo ile jeszcze będzie gier z serii Afterfall
  • luty 2009: Rascal zostaje wybrany jako pierwszy projekt, pada też następujące stwierdzenie: "po pierwsze baliśmy się, że nie będziemy w stanie skończyć tego zdania biorąc pod uwagę jakość, po drugie Unigine nie było w tym momencie gotowe na tak skomplikowaną grę"
  • marzec 2009: Zaczynają się prace (fabuła, assety, narzędzia) i zaczyna też rozpadać się zespół.
  • kwiecień-wrzesień 2009:  zespół jest gotowy by zaprezentować grywalny kod w Lyonie
  • październik 2009: brakuje czasu, pojawiają się problemy z AI, Unigine nie dogaduje się z Kynapse, brakuje animacji, a w zasadzie ich nie ma
  • listopad 2009: tym razem problemy z kolizjami, za to rozwiązano trudności  z animacjami, po to by pojawiły się one ponownie, w zespole wszyscy nagle stali się animatorami

Gra ma teoretycznie ukazać się w pierwszym kwartale 2010 roku, więc czasu zostało bardzo mało, a biorąc pod uwagę, że prace zaczęły się tak naprawdę dopiero w marcu... No cóż, życzymy powodzenia i czekamy na grudniową aktualizację postępu prac.

Dzięki, Michał!

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)