Co się dzieje z Afterfall: Rascal?
Od naszego ostatniego wpisu o Afterfallu: Rascal nieco już minęło. Na szczęście natknęliśmy się na blog poświęcony temu projektowi, gdzie możemy śledzić jego postępy i historię.
marcindmjqtx
03.12.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:40
Jak więc przebiegały prace? Sprawdźmy. Oto nasz telegraficzny skrót, pełna wersja na podlinkowanej źródłowej stronie.
- styczeń 2009: nadal trwają prace koncepcyjne, nie wiadomo ile jeszcze będzie gier z serii Afterfall
- luty 2009: Rascal zostaje wybrany jako pierwszy projekt, pada też następujące stwierdzenie: "po pierwsze baliśmy się, że nie będziemy w stanie skończyć tego zdania biorąc pod uwagę jakość, po drugie Unigine nie było w tym momencie gotowe na tak skomplikowaną grę"
- marzec 2009: Zaczynają się prace (fabuła, assety, narzędzia) i zaczyna też rozpadać się zespół.
- kwiecień-wrzesień 2009: zespół jest gotowy by zaprezentować grywalny kod w Lyonie
- październik 2009: brakuje czasu, pojawiają się problemy z AI, Unigine nie dogaduje się z Kynapse, brakuje animacji, a w zasadzie ich nie ma
- listopad 2009: tym razem problemy z kolizjami, za to rozwiązano trudności z animacjami, po to by pojawiły się one ponownie, w zespole wszyscy nagle stali się animatorami
Gra ma teoretycznie ukazać się w pierwszym kwartale 2010 roku, więc czasu zostało bardzo mało, a biorąc pod uwagę, że prace zaczęły się tak naprawdę dopiero w marcu... No cóż, życzymy powodzenia i czekamy na grudniową aktualizację postępu prac.
Dzięki, Michał!