Co się dzieje z Afterfall: Rascal?
Od naszego ostatniego wpisu o Afterfallu: Rascal nieco już minęło. Na szczęście natknęliśmy się na blog poświęcony temu projektowi, gdzie możemy śledzić jego postępy i historię.
marcindmjqtx
03.12.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak więc przebiegały prace? Sprawdźmy. Oto nasz telegraficzny skrót, pełna wersja na podlinkowanej źródłowej stronie.
- styczeń 2009: nadal trwają prace koncepcyjne, nie wiadomo ile jeszcze będzie gier z serii Afterfall
- luty 2009: Rascal zostaje wybrany jako pierwszy projekt, pada też następujące stwierdzenie: "po pierwsze baliśmy się, że nie będziemy w stanie skończyć tego zdania biorąc pod uwagę jakość, po drugie Unigine nie było w tym momencie gotowe na tak skomplikowaną grę"
- marzec 2009: Zaczynają się prace (fabuła, assety, narzędzia) i zaczyna też rozpadać się zespół.
- kwiecień-wrzesień 2009: zespół jest gotowy by zaprezentować grywalny kod w Lyonie
- październik 2009: brakuje czasu, pojawiają się problemy z AI, Unigine nie dogaduje się z Kynapse, brakuje animacji, a w zasadzie ich nie ma
- listopad 2009: tym razem problemy z kolizjami, za to rozwiązano trudności z animacjami, po to by pojawiły się one ponownie, w zespole wszyscy nagle stali się animatorami
Gra ma teoretycznie ukazać się w pierwszym kwartale 2010 roku, więc czasu zostało bardzo mało, a biorąc pod uwagę, że prace zaczęły się tak naprawdę dopiero w marcu... No cóż, życzymy powodzenia i czekamy na grudniową aktualizację postępu prac.
Dzięki, Michał!