Co po The Medium? Bloober Team już to wyjawił
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dokładnie tydzień temu ukazało się The Medium na PC i Xbox Series X. Gra Bloobera zebrała świetne noty, a krakowiacy kują żelazo, póki gorące i już przyznają się do tworzenia kolejnej gry.
Z jednej strony to oczywiste, że po zrobieniu jednej gry studio zabiera się za tworzenie drugiej. Z drugiej w ostatnich latach sporo zmieniło się po względem komunikacji. Developerzy po premierze najczęściej są skupieni na tworzeniu poprawek i DLC, a szefowie firm bardzo niechętnie przyjmują pytania dziennikarzy o dalsze plany.
Z kolei sam moment zapowiedzi nowej gry najczęściej jest mocno celebrowany albo towarzyszy mu seria tajemniczych zapowiedzi. Na zapowiedzi pewnie przyjdzie jeszcze czas, ale teraz Bloober wali prosto z mostu:
"Medium było fajne, prawda? Prawda, ale jeszcze fajniejsze jest to, że pracujemy już nad nowym, dużym projektem" - pisze Artur Łączkowski z Bloobera i podaje listę stanowisk, na które firma poszukuje nowych pracowników. I przy okazji daje mocną wskazówkę.
Bloober Team szuka m.in. Combat Programmera, a więc programisty, który zna się konkretnie na tworzeniu systemów walki. Mało tego, w ogłoszeniu wypunktowane jest konkretnie, że taka osoba powinna mieć doświadczenie i w tworzeniu walki wręcz, i tej na odległość. Czyli wszystko wskazuje na to, że po "The Medium" zobaczymy "dużą grę", w której znajdą się elementy strzelania.
Co to wszystko oznacza? Obstawiam zdecydowanie bardziej "elementy" strzelania niż choćby coś w stylu "The Evil Within". Fajnie, że po tylu dobrych grach Bloober szuka nowych kierunków i zaproponuje coś nowego od chodzenia i oglądania rzeczy. Oby tylko ambicja nie była większa od możliwości - bo standardy i wymagania graczy tylko rosną.